Gwarancje i zwroty

 Gwarantujemy zwrot pieniędzy - 14 dni na zwrot towaru

Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu Internetowy Sklep Meblowy objęte są gwarancją producenta.

Klient Internetowego Sklepu Meblowego ma prawo w ciągu 14 dni dokonać zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Punkt ten nie odnosi się do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.

Towar należy wysłać w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz załączonym dowodem.

Zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 14 dni roboczych przelewem na numer konta bankowego Klienta. Koszt transportu zwracanego produktu pokrywa klient.

Zwrot towaru

  1. Zgłoszenie obsłudze sklepu chęci dokonania zwrotu w formie mailowej.
  2. Mail powinien zawierać następujące informacje:
    • Imię i nazwisko
    • Adres
    • Nr zamówienia
    • Nazwę zwracanego towaru
    • Nr Katalogowy
    • Ilość
  3. Obsługa klienta skontaktuje się z Państwem telefoniecznie bądź mailowo w celu ustalenia szczegółów zwrotu.
  4. Zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży, oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu towaru. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania, tak, aby Sprzedający miał do nich dostęp bez konieczności otwierania przesyłki. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący. Po otrzymaniu i przyjęciu towaru Sprzedający zwróci Kupującemu kwotę równą cenie zakupu zwracanego sprzętu oraz wystawi Kupującemu fakturę korygującą i odeśle na adres Kupującego.

  5. W przypadku odstąpienia od umowy należność zostanie przekazana na rachunek bankowy Kupującego w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu towaru przez Sprzedającego.

Wszystkie meble w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.

Procedura reklamacji:

 

  1. Zgłoszenie obsłudze sklepu reklamacji w formie mailowej.

  2. Mail powinien zawierać następujące informacje:

  • Imię i nazwisko

  • Adres

  • Nr zamówienia

  • Nazwę zwracanego towaru

  • Nr Katalogowy

  • Ilość

  • Zdjęcia uszkodzeń – obowiązkowe do rozpatrzenia reklamacji

  1. Obsługa klienta skontaktuje się z Państwem telefoniecznie bądź mailowo w celu ustalenia szczegółów rozpatrzenia reklamacji – możliwych do podjęcia kroków.