Pomoc

W tym miejscu zbudujemy bazę pytań, które najcześciej zadawane sa przez naszych klientów.

Jeśli szukają Państwo porad oraz ciekawostek dotyczących mebli ogrodowych zapraszamy na naszego bloga

Jeśli są jakieś pytania, zapraszamy do mailowania, telefonowania czy zaczepiania nas na Facebooku.

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia

Czy muszę się zalogować, żeby złożyć zamówienie?
Nie, przy zamówieniu można wybrać opcję "Nie chcę się rejestrować" i podać swoje dane jednorazowo.

Dostawa

Dlaczego niektóre produkty mają tak długie terminy realizacji?
Podane są maksymalne czasy oczekiwania, staramy się realizaować zamówienia jak najszybciej się da. Jeśli zależy Ci na czasie skontaktuj się mailowo z Biurem Obsługi. Postaramy się przyspieszyć proces realizacji, jeśli  tylko będzie to możliwe.

Co mam zrobić, gdy na przywiezionej przez kuriera paczce widać ślady zniszczeń?
Poproś kuriera o spisanie protokołu szkodowego, który jest podstawą do złożenia reklamacji u nas.

Kurier przyjechał podczas mojej nieobecności i nie zdołałem sprawdzić paczki w jego obecności?
Jeśli zauważysz uszkodzenia wynikające z transportu, skontaktuj się bezpośrednio z kurierem lub oddziałem firmy kurierskiej. Na wezwanie osoby dostarczającej i sporządzenie protokołu masz 7-14 dni kalendarzowych w zależności od firmy kurierskiej.

Czy jest możliwa dostawa w sobotę?
Jest możliwa w większych miastach i ich okolicach, w części miejsc można przesyłkę odebrać w sobotę osobiście z magazynu kurierskiego. Dostawa sobotnia wiąże się z dodatkowymi kosztami transportu.

Płatności

Czy mogę zapłacić za meble przy odbiorze?
Na dzień dzisiejszy nie ma takiej możliwości.

Aby zapłacić, potrzebuję faktury pro-forma, czy mogę ją uzyskać?
Tak, oczywiście. Prosimy o zaznaczenie takiej potrzeby przy składaniu zamówienia, w polu „Uwagi klienta”.

Czy jest możliwa płatność kartą kredytową lub przez szybkie płatności?
Tak, przy składaniu zamówienia pojawi się opcja wyboru tego typu płatności.

Źle wybrałem formę płatności, jak mam to zmienić?
Prosimy o wysłanie maila z taką prośba na adres: kontakt@internetowy-sklep-meblowy.pl

Wybrałem szybkie przelewy internetowe, nie przeniosło mnie na stronę banku, co mam robić?
W mailu potwierdzającym zamówienie będzie widoczny link przekierowujący na stronę banku.

Chciałem zrobić przelew w banku, zwrócono mi uwagę, że podany numer konta należy do Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, czy nie zaszła jakaś pomyłka?
Wszystko w porządku, działamy jako pion Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.

Czy kwotę za dostawę mam wpłacić razem z opłatą za meble, czy bezpośrednio kurierowi?
Prosimy o opłacenie dostawy razem z wpłatą za meble przelewem, kartą kredytową, lub przez szybkie płatności.